poniedziałek, 5 maja 2014

Co dalej?

Na wstępie proszę wybaczyć mi chwilową nieobecność, jednak po ostatnim poście postanowiłam odezwać się dopiero wtedy, kiedy będę miała jasną sytuację odnośnie pracy w tym sezonie. Mimo wielu przeciwności dostałam robotę w Grecos Holiday i wkrótce lecę do Grecji. Będzie więcej postów i zdjęć odnośnie animacji, a od września na blogu pojawiać się będzie więcej artykułów na temat studiowania za granicą. :)

Wkrótce pojawi się też post na temat castingu Rainbow Tours, na którym miałam okazję się ostatnio pojawić, a o którym ciężko znaleźć informacje w internecie.

Pozdrawiam wszystkich i do usłyszenia!

3 komentarze:

  1. AA! Cudownie! Normalnie aż zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam z niecierpliwością na nowe posty! :)
    Rozumiem, że odpuściłaś Stagemana?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Że tak powiem, Stageman mnie do tego zmusił, jak i wielu innych animatorów, których poznałam na castingu... ale chyba nie powinnam o tym pisać w internecie :P

      Usuń